Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
想帶我媽把細紋消除
May 20th 2013, 10:10

我媽最近老在我耳邊念自己的細紋又多了幾條每天看起來老了幾歲
生日禮物想給她驚喜帶她去把細紋消掉
或是讓它看起來年輕一點
不知道有沒有這種適合我媽的微整呢
我媽臉沒有到很垂啦主要是皺紋加上細紋
都是用哪一種?是肉毒桿菌還是玻尿酸(不好意思我眞的比較少接觸這種)
還有最好可以不用動刀,不用躺在手術檯的那種

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()