close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
六十甲子籤詩 我非常急迫 想知道詩中之意
Jun 2nd 2013, 18:06

五十四首

孤燈寂寂夜沉沉
萬事清吉萬事成
若逢陰中有善果
燒得好香達神明

我問的是功名
想知道自己今年是否能夠上榜
我努力了一年
因為自己實在太擔心
不知道自己是否能夠上榜
所以去求籤
求得此籤
不知是福 還是禍
想知道 詩中真正的含意
我看過籤詩網
但似乎看不太懂
這詩給我的提示
可以請各位給小弟一些見解
可以直說無妨
然後現在的我該做什麼
我是真的很想考上

請幫幫我解釋
盡量詳細一點
謝謝 懇求

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()