close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
請問錄音筆放口袋時錄音效果是否清晰?
Oct 26th 2013, 14:04

提供你一些小小意見

本人前幾周剛買sony ICD-PX333M錄音筆
錄音品質不錯
但由於你要放在袋內或衣服內
可能會造成錄音品質略差
且會錄到衣物與錄音筆摩擦的聲音.為求錄音品質清晰
需注意錄音時擺放的位置,與摩擦的部分

另外你所提及的幾個問題
1.如上所述
2.可即按即錄
3.我錄是用最高規格可以錄很久(錄音筆可以顯示可錄時間,印象中是40多小時)
錄音時不會有聲音,按按鍵會有聲音(可於進階設定內設定為無聲,)
4.我是上課上午錄4小時半,下午錄四小時半,最後銀幕顯示只消耗一格,我是用金頂電池4號兩顆
在更長時間的錄製我也無法可以給你答覆了
不過我想應該是可以應付你所需要的了,除非你想挑戰錄24小時那我想就另當別論!!

現在PCHOME便宜200
今天叫明天取貨馬上試,我想你應該可以就可以決定要或不要了!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()