Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
房仲公司找我們一起蓋房子
Nov 11th 2013, 00:42

最近我家隔壁被某房屋仲介公司買下來,

他們約我們一起蓋房子(約25年的老舊獨棟房子,20坪左右),

隔壁大約有30坪,總共要蓋六樓。

那家公司提出的條件是我們可以分1.5間,不用出錢蓋房。

如果想買,可以按實價登錄一坪40萬跟他們購買。

我個人是覺得很不合理

1. 1F可以當店面的他們要去,我們只能乾瞪眼。
2. 蓋房的錢有那麼多嗎??(請高手指點一下)
我們也可以出蓋房錢,只希望可以多要幾間。

請各位先進提供一些看法,如果我要談判我應該如何談??

如果少甚麼資訊請跟我說,我會盡量生出來讓大家參考

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()