Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
LINE交換手機後
May 12th 2013, 13:53

我之前因為姊姊出國需要智慧型手機

所以跟我借了一個星期

當時SIM卡有交換

然後裡面我的LINE跟她的好友全部混在一起

當時覺得應該沒什麼問題

砍掉在重新辦一個帳號就好

但是還給我之後就開始了夢靨

我封鎖了她朋友還是照樣會密我

我都快瘋掉了

是要逼我換一支手機嗎?

想請問有沒有解決的辦法?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()