Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
亞太預付卡簡訊提問:)))))
May 12th 2013, 14:39

我爸最近幫我半亞太預付卡(300的那張)

預付卡只要是打電話給別人然後對方接嘞+傳簡訊 不是都要錢嗎~
所以我都較別人打給我 我就不用花到錢錢嘞:>

可是最近傳簡訊卻沒被扣錢欸!!!!!!!!
我傳嘞17封(有一封是兩頁)簡訊..
然後打到989去問我的餘額
卻還是300元欸o__O!!

為捨抹他沒有把錢扣掉阿??
是有捨抹優惠才這樣嗎?

拜託拜託告訴我><

謝謝你悶噢:)))))))))))))

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()