Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
想買遊戲機PSV? PS3 還是XBOX360?
May 25th 2013, 19:50

最近想買台遊戲機來玩 但是問題來了

因為我不知道我到底要買PSV還是PS3還是XBOX360

我有做了幾個考量 但還是不知道該選哪個 希望可以給我建議

以前家裡有台PS2 但是因為很多遊戲都出在PS3身上 PS2的遊戲越來越無趣也沒出什麼新款遊戲 所以想說以後PS3也會有這種情況嗎? 這是我猶豫的點之一

PSV的話 看網路上說目前它支援的遊戲量很少 而PSP現在也很多舊遊戲了 所以很猶豫PSV這台的掌上機

XBOX360 我對這款遊戲機完全不明白 但是PS3支援的遊戲XBOX360也幾乎都會有 所以也在猶豫

希望有人可以給我一個好建議!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()