Blogtrottr
Mobile01最新文章
新一下載速度忽快忽慢...
May 26th 2013, 10:06

今天才剛入手新一

購買時因未先在板上做了功課

所以有記得檢查有沒有縫或卡了灰塵什麼的

不過眼睛太大 我什麼都沒看到 Lucky~

唯一注意到的只有主相機邊緣好像有卡了點殘膠

不過完全不介意 所以就不附圖了

好 廢話就到這裡結束

拿到手機第一件事情就是先裝 App

不過我發現速度有點忽快忽慢的...

跟我媽的紅蝴蝶比不是大勝就大敗

快的時候超快 慢的時候也超慢

這應該不太正常吧

而且我注意到慢的幾乎都是遊戲

先上來請教一下

如果真的有問題...

等我玩爽了 捨得送走了再說

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()