close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Explore DIRECTV

Enjoy HD DVR service in every room. Get every game every Sunday. Watch hit movies and shows anywhere. Bundle and save today!
From our sponsors
想問關於爽購儲值及刪除訂單的問題 20點!!!
Feb 2nd 2014, 08:00

我要在淘寶網買東西,價格大約4000人民幣,

但線上信用卡刷卡要付3%手續費,我覺得太多了,

查了一下發現了爽購這個網站,他可以幫忙儲值錢到淘寶的支付寶帳戶,

他們儲值手續費是50元,但我查了一下,

有人說儲值到支付寶後,支付寶又會扣5%手續費,那這樣收下來,

不是比用信用卡支付3%+國內1.5%=4.5%還貴了嗎?這樣我何必用儲值呢?

但我都找不到爽購官網上有寫關於儲值,支付寶會收5%手續費的資訊,

請問關於手續到底是要收多少呢?我很苦惱,

因為我已經儲值,但逢春節,要等開工那天錢才會進去,

所以還不算儲值成功,但我已經支付錢給爽購了,

我很猶豫要不要取消除值?請問可以取消嗎?

到底怎麼樣才划算呢?

希望真的有經驗的人為我解答,

廣告誤入!!!!

20點奉上!!!感謝感謝!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()