close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
請問大理石的經線?
May 15th 2013, 10:35

最近快交屋了。
驗屋時,發現新家的大理石地磚有好多塊都有凹陷的裂痕。
我說的那個裂痕,不僅僅是紋路,用手摸的感覺,就像是有一條細縫那樣。
那個細縫,我感覺有點寬,大約0.2mm~0.5mm的寬度。從顏色看起來,有點深色,似乎感覺裂縫的深度有點深,但是我無法測量那個深度。
建商說那是經線(我不確定是不是這樣寫),說是沒有問題。
但是我總覺得那個痕太明顯。我很擔心萬一重物放下去,久了會造成大理石從「經線」處開始裂開。
請問是我多慮了嗎?
我可以要求建商重鋪沒有經線的大理石地磚嗎?
謝謝回覆

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()