close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
[資訊] 中壢紫雲宮附近有隻狗狗疑似走失
May 15th 2013, 22:44

作者russellfong ( )

看板ChungLi

標題[資訊] 中壢紫雲宮附近有隻狗狗疑似走失

時間Wed May 15 22:44:25 2013

剛剛出去買宵夜吃時看到有一隻狗狗一直在我家附近排徊 感覺好像在等人似的 原本想說可能是流浪狗... 但買完東西回來他也還是在原地那等 很不尋常 然後我就走過去想看看他 個性非常溫和 不怕陌生人 後來我摸了他幾下 沒想到他就直接抱住我的大腿 抱的非常非常緊....感覺的出來他似乎很害怕... 好像是很害怕他又再被丟棄的感覺.....死都不放.... 我家是住公寓沒辦法收留他...所以拍完照就準備騎車離開... 結果他就死命的追著我的車跑...那個畫面真的很感傷... 覺得自己想幫他卻又什麼都沒幫到還拋棄他的感覺... 狗狗到現在還在紫雲宮這附近...自忠街這邊... 照片如下...如果是有人養的就再私信跟我連絡... http://imageshack.us/f/43/328416379463.jpg/ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.205.208

sam10930:幫推!QQ 05/15 22:49

narocke:希望狗狗能早點回家 >"< 05/15 23:17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()