close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
長期受便祕之苦,不知道為什麼?試過各種方法,但都沒效!!
Jun 6th 2013, 22:16

體質一直容易發胖
生完小孩後體重持續上升
我嘗試過減肥餐
但是一頓飯就忙了半天
效果又不明顯
改用中藥
卻喝藥喝到想吐
我幾乎要認命讓自己胖一輩子
但是我不想要跟老公出門逛街
老公卻看旁邊女人
我堅持要讓自己瘦下來
我決定認真找減重方式
我看到一位小姐瘦了20公斤
我非常興奮
我決定試看看配合減肥
透過食物營養和熱量控制方式瘦身
瘦了15公斤的肥肉
實現了我窈窕美麗的夢想
氣色也變得非常好
我終於可以體會認真的女人最美了

http://blog.yam.com/mickly

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()