close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
額外exp要這麼作比較好 我有看精華區海是稿不懂
Jun 5th 2013, 06:03

我知道升級有加能力 我想知道額外exp 要作什麼比較好 如果拿去點職業需求的能力點很花exp說

不知道這麼作

還有學習比較好還是直接上戰場好???

還有戰場上的exp 是這麼算的??? 是跟殺怪有關嗎?? 沒是無關??
阿戰場上的裝備是隨機的嗎?? 還是固定的??

我去看精華區 直教這麼轉職或轉黑跟白比較好 這對新手來說還太早了 我想重基礎知道

我還玩不到1天 我有重2-3次感覺這麼作都不對

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()