close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Chat82gether 板
[討論] 賣家缺發後裝死該怎麼辦
Jun 9th 2013, 07:22

作者siu2 (小二主購)

站內Chat82gether

標題[討論] 賣家缺發後裝死該怎麼辦

時間Sun Jun 9 07:22:47 2013

我是刷具團的主購 點算刷具時發現少了九套 商品共90rmb 但境內運是首8續6(好多 再加上國際運... 雜費完全不夠支付 (之前賣家講境內運是首8續4 我已經從雜費支付了..) 從6/4晚到昨晚為止 我每天照三餐問掌櫃 他除了第一天問我單號之後 就沒音訊了!! 我跟代買都一直追問還是沒回應 不管他離線上限還是暫離都敲過 就是不回我 請問各位該怎麼辦? 我另一團飾品團賣家缺發 又是死不認漏寄 我已經吐了一千多塊出來了 (當時是我白痴... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 221.120.70.180

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()