close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
工作胖了8公斤,我想要減肥
May 13th 2013, 14:32

我以前都不敢穿高跟鞋和短裙
我很沒自信
腿很粗屁股很大看起來很難看
走在路上都好羨慕腿細的女生
我嘗試過很多瘦腿產品
包含擦的抹的吃的都嘗試過了
但是效果很有限
我的好朋友真的很愛我
幫我在部落格上找到瘦身的方式
我決定給自己機會認真配合
我體脂肪掉了難以置信的10%
體重減了4公斤
而且下半身也變細了
瘦身成功的那一天
我迫不及待的去逛街買衣服
我真的好興奮好興奮!
如果你也跟我一樣
想找回美麗的自信
這是我朋友幫我找到的網站

http://blog.yam.com/webeauty

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xnmc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()